De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Manon Veen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Manon Veen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Manon

11 September 2014 | Nederland, Zwolle

Nog 10 dagen en dan begint het grote avontuur!! Met als eerste obstakel het vliegtuig. Want jongens, ik heb nog nooit gevlogen. Hoe gaat dat op Schiphol, in het vliegtuig, opstijgen, landen? Gelukkig maar dat de groep wel weet hoe het moet en wat er te verwachten valt.
Voor nu is het vooral school, werk, controleren, afvinken, afscheid nemen, verjaardagen vieren en vooral de groeiende kriebels onderdrukken om nog een beetje te kunnen slapen.
Nog een paar dagen werken, nog een paar dagen school. Mijn koffer staat mij al aan te kijken vanaf de hoek van de kamer. Ingepakt en wel. Langzaam de handbagage aan het inpakken. Heb ik mijn gele boekje? Dag later zit dit er al in? Waar is mijn gele boekje, paspoort? Lijstjes worden korter en langer. Nog even naar de apotheek, oke afvinken o wacht zit mijn vpk jasje al in mijn koffer, ik moet nog een telefoon regelen. En ja hoor lijstje alweer langer.
Nooit geweten dat er zoveel regelwerk aan te pas zou komen.
Als je nog niet zenuwachtig was dan word je het wel van deze paar weken.

Voor vandaag laat ik het hier bij. Ik wil proberen elke twee weken wat op dit blog te zetten. Of het gaat lukken is geheel afhankelijk van het stroomnetwerk en de internetverbinding.
Mensen die minder bekend zijn met dit blog. Je kunt je links onderin met je mailadres aanmelden voor dit blog. Je krijgt dat een mailtje wanneer er weer een nieuw blog online is gezet. Ook ben ik gelinkt met facebook. Die kun je ook in de gaten houden.

Veel liefs Manon

  • 24 September 2014 - 14:06

    Eddy Van Der Veen:

    Wat een leuk verhaaltje voordat je wegging. En is de reis goed bevallen, ik bedoel de vliegreis? Ook omdat je schreef dat je nog nooit gevlogen had. Ik heb wel eens gevlogen maar dat was maar twee uurtjes naar Italië. Ik vond het geweldige ervaring! En jij?

    Hier in Nederland is het nu (als k dit schrijf) herfstweer, dus je dit qua temperatuur goed, haha!

    En wat zag ik op je foto, je heb je haar eraf! Staat je goed zeg? Zeker voor de reis natuurlijk van dat lange haar is warm. Tenminste dat lijkt mij.

    Verder gaat het wel goed met mij hoor. Nog Steeds druk met fotografie en daar word ik ook steeds beter in dus...

    Zo ik nu aan het werk, proberen mensen op foto te zetten en anders foto's bewerken.

    Groetjes en succes in Zambia

    Eddy

    P.S. Pas op voor het Ebola virus hé?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik ben Manon van der Veen en ben 22 jaar oud. Ik studeer Hbo Verpleegkunde aan het windesheim te zwolle. Voor mijn derde leerjaar kan ik 4 maanden mee naar Zambia. Hier zal ik een drietal projecten draaien en een vierde voor mijn vrije studiepunten. In dit blog kun je meer lezen over mijn ervaringen daar.

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 6859

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 29 Januari 2015

Mijn avontuur

Landen bezocht: